
GRAFICA PUBBLICITARIA
GRAPHIC DESIGN FOR ADVERTISING
carta intestata e buste, notes, scatole di ogni tipologia, etichette pendagli e quant'altro sia nei vostri pensieri.
We create business cards, invitation cards and postcards, flyers, posters, headed paper and matching envelopes, writing pads, labels, personalised boxes, folders and whatever else you may have in mind.
Creazione di sistemi di immagini completi e coordinabili: loghi, packaging di prodotto, carta intestata, biglietti da visita, flyer, cataloghi di supporto alla venditae e brochure.
L'immagine aziendale parte dallo sviluppo del logo per diffondersi in ogni altro supporto o materiale di comunicazione.
All'interno della strategia di marketing l'immagine coordinata è lo sviluppo grafico e visivo di tutto il materiale di comunicazione:
- logo
- biglietto da visita
- corredo aziendale
- cartella di presentazione
- packaging
- brochure
Ogni materiale che rappresenta la nostra azienda, dovrebbe essere frutto di uno schema progettuale.
We create business cards, invitation cards and postcards, flyers, posters, headed paper and matching envelopes, writing pads, labels, personalised boxes, folders and whatever else you may have in mind.
We create
a full range of matching design sets including: logos, product
packaging, headed paper, business cards, flyers, brochures and
catalogues for sales activities. The
company branding starts from the development of the logo, followed by any other
support and communication material.
At the center of every marketing strategy is the development of a consistent branding image from which all the communication materials stem:
- logos
- business cards
- company's communication material
- presentation folders
- packaging
- brochures
Every communication materials used in/by your company should reflect the same colour
and design pattern, as a result of a consistent planning strategy.
LOGHI E BRANDING
Lo studio del logo è il primo passo per definire l'identità di un'azienda. a cui segue una precisa immagine coordinata.
Per la progettazione suguiamo una rigorosa metodologia
. analisi del mercato
. analisi dei competitors
. ideazione del nome
. creazione delle proposte di logo
. scelta del logo aziendale da parte del cliente
LOGOS & BRANDING
The design of the logo is the first step in defining a company's identity, followed by the creation of a consistent company's image and perception.
In the design planning stage we follow a strict methodology comprising:
- market analysis
- competitor analysis
- ideation of the name
- supply proposals for logos
- the client chooses the preferred company logo
